Dowiedz się wiecej
Mobile Trends Awards to nagrody przyznawane co roku firmom, które z sukcesem posługują się technologiami mobilnymi w swoich projektach. Przyznawane są corocznie przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą zaproszeni do współpracy przez organizatorów eksperci ze świata IT oraz technologii mobilnych. Już od 9 lat konkurują ze sobą marki, oceniane przez Kapitułę za perfekcję, innowacyjność oraz dostosowanie się do potrzeb użytkowników. Tylko najlepsze aplikacje i kampanie mają szansę na nominację!
Manager z dziesięcioletnim doświadczeniem i pasjonat technologii, z naciskiem na tę mobilną. Przedsiębiorca odpowiedzialny za kilkanaście najbardziej rozpoznawalnych polskich aplikacji mobilnych (współpracował m.in. z Radiem ZET, Demotywatorami, Open Finance, PAH, ELLE, KULT). Przez dwa lata stał na czele mobilnej rewolucji w Allegro.pl rozwijając kompetencje w zakresie aplikacji, RWD, UX. Na swoim smartfonie instaluje około 30 gier i aplikacji tygodniowo. Konsolowy gracz, fotograf, miłośnik psów.
Kierownik Produktu Reklamowego eCommerce w Wirtualna Polska Media. Z branżą reklamową związana od 2008 r. W Wirtualnej Polsce początkowo tworzyła i rozwijała Multimedialną Sieć Reklamową Wirtualnej Polski, AdTotal a następnie kierowała zespołem odpowiadającym za tworzenie i rozwój całościowej oferty reklamowej połączonych spółek. Kierowała grupą roboczą IAB Polska Mobile Marketing. Karierę zawodową rozpoczęła w Agencji Rezerw Materiałowych, gdzie odpowiadała m.in. za przygotowanie i realizację umów i przetargów publicznych związanych z branżą IT. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonatka mobile marketingu oraz technologii mobilnych.
Pasjonat nowych technologii i rozwiązań mobilnych, od lat związany z branżą internetową. Aktualnie, w ramach struktur Spicy Mobile zajmuje się rozwojem nowych kompetencji spółki oraz business intelligence. Zaczynał w Gazeta.pl, w dziale sprzedaży reklamy. W 2008 r. dołączył do zespołu Wirtualnej Polski, który był odpowiedzialny za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów. Przez ostatnie 4 lata pracował nad własnym projektem w obszarze badawczym oraz produkcji IT. Obecnie działa w obszarze „business intelligence” oraz rozwija nowe usługi adresowane do firm działających w kanale mobile, szczególnie m-commerce. Prelegent na licznych konferencjach branżowych, a także wykładowca mobile marketingu na uczelniach wyższych.
Wiesław Kotecki - Experience Design Director, Deloitte Digital CE, Strateg UX z 12 letnim doświadczeniem zdobytym przy pracy dla kluczowych klientów z Polski jak i 25 rynków Europy, obu ameryk i Azji. Pomysłodawca i współzałożyciel największej w Europie konferencji UX – UX Poland. Wykładowca najbardziej prestiżowych konferencji branżowych w Polsce ale także m.in. W Argentynie, Portugalii, Turcji i Czechach. Członek społeczności mówców TedX. W 2016 po 10 latach prowadzenia, dołączył z całym zespołem do Deloitte Digital - obecnie prowadzi zespól Experience Design na terenie Europy Centralnej.
Dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych w PKO Bank Polski. Od lipca 2014 roku odpowiedzialny za rozwój i utrzymanie kanału mobilnego - w tym za aplikację bankowości mobilnej IKO oraz analizy zachowań klientów banku w kanałach elektronicznych. Wcześniej przez 4 lata pracował w Biurze Innowacji PKO Banku Polskiego gdzie m.in. współprowadził projekty rewitalizacji Szkolnych Kas Oszczędności i wdrożenia oferty PKO Junior. Zaprojektował i wdrożył pierwszy w Polsce i prawdopodobnie na świecie serwis bankowości internetowej dla dzieci poniżej 13 roku życia. Od 1999r. związany z branżą finansową, dla której przeprowadził wiele udanych projektów m.in. w internecie. Pasjonat internetu. Autor wielu użytecznych rozwiązań internetowych i mobilnych.
Dyrektor zarządzający firmy Mobter, która specjalizuje się w projektowaniu i tworzeniu rozwiązań mobilnych dla banków i firm z branży „FinTech”. W branży IT od 13 lat. Pasjonat nowych technologii i baczny obserwator trendów w branży mobilnej. Zwolennik płatności mobilnych oraz miłośnik funkcjonalnych (a przy tym ładnych) aplikacji mobilnych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Współzałożyciel i członek zarządu Listonic, działający w branży mobile od 2008 roku. Zaangażowany w rozwój listy zakupów Listonic – jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji mobilnych oraz pionierskich projektów m-commerce: Zamów Zakupy i Kupony Żbik. W wolnym czasie współtworzy liberalny magazyn Liberte!. Z wykształcenia programista (Politechnika Łódzka/Coventry University), z zamiłowania webdeveloper, wieczorami jeździ na rowerze, odpoczywa przy dobrych standupach. @milof na twitterze i facebooku.
Marek Przystaś - tato Jasia i Tytusa, współtwórca Duckie Deck i Ciufcia.pl. Od 10 lat tworzy produkty dla dzieci. Pod szyldem Akademii Duckie Deck organizuje warsztaty dla dzieci i rodziców w wielu miastach w Polsce. Z produktów Duckie Deck skorzystało już ponad 8 mln dzieci na świecie.
Od ponad 9 lat właściciel firmy ClickMaster Polska specjalizującej się w tworzeniu zaawansowanych portali i aplikacji webowych, z wykorzystaniem frameworka Laravel. Współpracował z takimi podmiotami jak Fibaro, Hasco-Lek, Grupa Vive, Budmat, Województwo Zachodniopomorskie czy Miasto Szczecin. Pomysłodawca i główny realizator Mobile Trends Conference, pomysłodawca i przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards, redaktor naczelny serwisu MobileTrends.pl. Twórca jednego z pierwszych w Polsce raportów na temat mobilnego internetu, autor wielu artykułów branżowych. Współtwórca start-upu myvod.io oraz właściciel kilku sklepów internetowych. Absolwent Elektronicznego Przetwarzania Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Zarządzania na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Pasjonat i obserwator najnowszych technologii i trendów w branży mobile.
Mobile Engineering Manager w Netguru zarządzający 60-cio osobowym, stale rosnącym zespołem. Ponad 5 letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych zdobył przy wielu projektach, głównie z obszaru *sharing economies*. Na codzień interesuje się szeroko pojętym UX oraz innowacyjnymi sposobami wykorzystania nowych technologii, w szczególności Machine Learning, oraz ich wpływie na społeczeństwo.
Konsultant ds. projektów mobilnych w TVN SA – Grupa Discovery - wcześniej w Dziale Nowych Projektów online, obecnie w zespole Player, gdzie zajmuje się głównie koordynacją współpracy z działem IT na etapie założeń rozwojowych, developmentu i testowania produktów. Wcześniej przez 6 lat odpowiadała za new business w Norbsoft – deweloper aplikacji mobilnych - pracując na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu. Wspierała projekty produkcji zaawansowanych aplikacji mobilnych dla takich klientów jak MAN, British American Tobacco, Scania czy NN TFI. W branży mobilnej od 2002 r. Swoją karierę zaczynała w firmie CT Creative Team SA – właściciela serwisu WapSter.pl. Przeprowadziła wiele skutecznych kampanii promocyjnych w czasie gdy branża marketingu mobilnego stawiała pierwsze kroki. Prywatnie jej pasja to OFF-Road. Bierze udział w rajdach offroadowych w klasie extreme jako pilot i czasem kierowca. Mama dwóch córek, miłośniczka pięknych szpilek i sukienek.
Przedsiębiorca działający od 2001 roku w branży mobilnej, ekspert w zakresie produkcji aplikacji. Jest współtwórcą i prezesem spółki Norbsoft tworzącej od 2003 roku innowacyjne rozwiązania na rynku mobilnych aplikacji (w sumie prawie 200 realizacji), a także prezesem Jasnopis.pl (narzędzie do weryfikacji zrozumiałości tekstu) oraz Beviado (platforma do interwencji psychologicznych online). Do grona klientów spółek Tomasza należą takie firmy jak British American Tobacco, MAN Truck & Bus, NN Investment Partners TFI, Oriflame, Samsung, Scania, SGB Bank. Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego, a także wykładowca studiów podyplomowych Wydziału Informatyki na Politechnice Białostockiej. Prywatnie pasjonat sportowych samochodów, wyścigów na torach, a także telefonów komórkowych – jego kolekcja obejmuje ponad 100 różnych modeli telefonów od najstarszych walizkowych do najnowszych, zaawansowanych technicznie.
Pracuje jako Director of Product Management w Sizmek Inc., największej niezależnej platformy reklamowej. Dawniej dyrektor ds. rozwoju produktów portalowych w Interia.pl. Autor pierwszego w Polsce doktoratu poświęconego strategiom zarządzania ofertą produktów mobilnych na rynku polskich mediów, wykładowca akademicki i autor wielu artykułów branżowych.
Z e-commerce związany od 15 lat. Specjalizuje się w performance marketingu, SEO i analityce online. Pierwsze kroki w branży stawiał już w 2004 roku w Militaria.pl. Kolejnymi przystankami kariery były Ceneo i Pixers. Obecnie VP Traffic Acquisition w Grupie Domodi, gdzie odpowiada za strategie pozyskania ruchu w serwisach Domodi.pl, Allani.pl, Homebook.pl oraz Extradom.pl